Choć mamy stan nadzwyczajny, robimy wszystko, co możliwe, by nasza Gmina funkcjonowała zwyczajnie, a niedogodności dla mieszkańców, związane z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się koronawirusa, były jak najmniejsze. Przed nami kolejny tydzień pracy w tych bardzo trudnych warunkach.

Choć w trosce o Wasze bezpieczeństwo ograniczyliśmy do minimum bezpośredni kontakt z klientami, to w urzędzie pracujemy w niemal pełnej obsadzie. Referat Spraw Obywatelskich zakończył w minionym tygodniu 10 spraw mieszkańców i udzielili około 20 porad telefonicznych.

Odbieramy mnóstwo telefonów. Najczęściej dzwonicie w godzinach 9:30 – 12:30. Około 50 rozmów dziennie dotyczy załatwienia konkretnych spraw mieszkańców.

Odebraliśmy ponad 1000 maili i wysłaliśmy ich ponad 200.

Wszystkie referaty urzędu wypełniają swoje obowiązki na bieżąco. Bardzo dziękuję wszystkim pracownicom i pracownikom urzędu za profesjonalne stawienie czoła kryzysowej sytuacji i pełną ofiarności służbę na rzecz mieszkańców.

W kwarantannie domowej na terenie Gminy przebywa obecnie 7 osób.

Przypominamy że w sprawach pilnych jesteśmy do Państwa dyspozycji pod telefonem oraz drogą elektroniczną.

 

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy