Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Milanowie informuje, że od 1 lipca 2021r. obsługą świadczeń „Dobry start” (300+) zajmuje się ZUS a nie samorządy. GOPS nie będzie już przyjmował wniosków.

Przejęcie obsługi Programu "Dobry start" przez ZUS, oznacza, że realizacja i obsługa świadczeń będzie odbywała się jedynie drogą teleinformatyczną.

Wnioski można składać tylko w formie elektronicznej:

Nabór wniosków do programu „Dobry start” na rok szkolny 2021/2022 rusza 1 lipca i zakończy się 30 listopada. Złożenie wniosku do końca sierpnia gwarantuje wypłatę świadczenia do 30 września. Gdy wniosek zostanie złożony w kolejnych miesiącach – środki trafią do rodziny w ciągu 2 miesięcy od złożenia wniosku.

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy