Z A W I A D O M I E N I E
Dnia 29 października 2021 r.

o godz.9.00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy
w Milanowie, ul. Kościelna 11a, odbędzie się
XXIII sesja Rady Gminy VIII Kadencji

 

Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Sprawy organizacyjne:
a. stwierdzenie quorum,
b. przyjęcie porządku obrad
c. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
3. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
4. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2021 r.
6. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej do obliczenia podatku rolnego na 2022 r.
7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od nieruchomości.
8. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Milanów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2022 r.
9. Informacja dotycząca analizy oświadczeń majątkowych, składanych przez osoby wymienione w art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.
10. Wolne wnioski i zapytania.
11. Zamknięcie obrad.

 

Zaprasza się mieszkańców do udziału w obradach sesji

Przewodniczący Rady Gminy
Jerzy Melnik

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy