Z A W I A D O M I E N I E

Dnia   29 grudnia 2021 r.

o godz.900w sali konferencyjnej  Urzędu Gminy

w Milanowie,  ul. Kościelna  11a,  odbędzie się

XXVI sesja Rady Gminy  VIII Kadencji

 

 Proponowany porządek obrad:

1. Otwarcie sesji.
2. Sprawy organizacyjne:
a. stwierdzenie quorum,
b. przyjęcie porządku obrad
c. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
3. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
4. Podjęcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na 2022 r.
5. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia uchwały budżetowej Gminy Milanów na 2022 r.
a) przedstawienie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem,
b) odczytanie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej,
c) opinie stałych komisji Rady Gminy, w tym komisji budżetowej,
d) dyskusja,
e) głosowanie nad projektem uchwały.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej na 2021 r.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2021 r.
8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości wynagrodzenia dla Wójta Gminy Milanów.
9. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2022 r.
10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji stałych Rady Gminy Milanów na 2022 r.
11. Wolne wnioski i zapytania.
12. Zamknięcie obrad.

 

Przewodniczący Rady Gminy
Jerzy Melnik

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy