Zawiadomienie o sesji Rady Gminy

 

Dnia   27 października 2022 r.

o godz.900w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy

 w Milanowie, ul. Kościelna 11a,  odbędzie się

XXXV sesja Rady Gminy  VIII Kadencji

Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Sprawy organizacyjne:
a. stwierdzenie quorum,
b. przyjęcie porządku obrad,
c. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
4. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2022 r.
6. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej do obliczenia podatku rolnego na 2023 r.
7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od nieruchomości.
8. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych obowiązujących na terenie gminy Milanów na 2023 r.
9. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia miejsc handlu rolników i ich domowników produktami rolnymi lub spożywczymi oraz regulaminu tego handlu.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia do Ministra Administracji i Cyfryzacji z wnioskiem dotyczącym wyodrębnienia części nazwy miejscowości z "Rudno Pierwsze" na miejscowość "Rudno Pierwsze", części nazwy miejscowości z "Rudno Drugie" na miejscowość "Rudno Drugie", części nazwy miejscowości z "Rudno Trzecie" na miejscowość "Rudno Trzecie" gm. Milanów.
11. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Milanów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2023 r.
12. Informacja dotycząca analizy oświadczeń majątkowych, składanych przez osoby wymienione w art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.
13. Wolne wnioski i zapytania.
14. Zamknięcie obrad.

 

 

Przewodniczący Rady Gminy
Jerzy Melnik

Skontaktuj się z nami

Urząd Gminy Milanów ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów tel: 83 356 70 02
e-mail: gmina@milanow.pl
sponsorzy