Aktualności

Featured

Zawiadomienie o XIV Sesji Rady Gminy

 Z A W I A D O M I E N I E

Dnia   22 maja 2025 r.

o godz.900w sali konferencyjnej  Urzędu Gminy

w Milanowie,  ul. Kościelna  11a,  odbędzie się

XIV Sesja Rady Gminy IX Kadencji

 

 

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji.
  1. Sprawy organizacyjne:
    1. stwierdzenie quorum,  
    2. przyjęcie porządku obrad,
    3. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  1. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
  2. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2025 r.
  4. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr XLVII/364/2023 Rady Gminy Milanów z dnia 20 grudnia 2023 r. w sprawie przyjęcia Listy projektów realizujących cele strategiczne Strategii Rozwoju Ponadlokalnego Doliny Zielawy 2023-2030.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy gruntu na czas do lat 3.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na najem lokalu użytkowego na okres do lat 3.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie uznania petycji za niezasługującej na uwzględnienie.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości oraz szczegółowych warunków, trybu przyznawania i zwrotu zasiłku celowego na ekonomiczne usamodzielnienie.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zapewnienia pochówku osobie bezdomnej z terenu Gminy Milanów.
  10. Rekomendacje Oceny Zasobów Pomocy Społecznej Gminy Milanów za 2024 r.
  11. Wolne wnioski.
  12. Zamknięcie obrad.

 

Zaprasza się mieszkańców do udziału w obradach sesji. 

Przewodnicząca Rady Gminy

Justyna Golonka

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Adres e-Doręczeń: AE:PL-74263-38691-THIAA-23
Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA