- Rozmiar tekstu
- Kontrast
Featured
Zawiadomienie o XIV Sesji Rady Gminy
Z A W I A D O M I E N I E
Dnia 22 maja 2025 r.
o godz.900w sali konferencyjnej Urzędu Gminy
w Milanowie, ul. Kościelna 11a, odbędzie się
XIV Sesja Rady Gminy IX Kadencji
Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie sesji.
- Sprawy organizacyjne:
- stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta o pracy między sesjami.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2025 r.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr XLVII/364/2023 Rady Gminy Milanów z dnia 20 grudnia 2023 r. w sprawie przyjęcia Listy projektów realizujących cele strategiczne Strategii Rozwoju Ponadlokalnego Doliny Zielawy 2023-2030.
- Podjęcie uchwały w sprawie zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy gruntu na czas do lat 3.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na najem lokalu użytkowego na okres do lat 3.
- Podjęcie uchwały w sprawie uznania petycji za niezasługującej na uwzględnienie.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości oraz szczegółowych warunków, trybu przyznawania i zwrotu zasiłku celowego na ekonomiczne usamodzielnienie.
- Podjęcie uchwały w sprawie zapewnienia pochówku osobie bezdomnej z terenu Gminy Milanów.
- Rekomendacje Oceny Zasobów Pomocy Społecznej Gminy Milanów za 2024 r.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.
Zaprasza się mieszkańców do udziału w obradach sesji.
Przewodnicząca Rady Gminy
Justyna Golonka