Aktualności

Featured

Zawiadomienie o Sesji Rady Gminy

Z A W I A D O M I E N I E

Dnia   31 października 2025 r.

o godz.900w sali konferencyjnej  Urzędu Gminy

w Milanowie,  ul. Kościelna  11a,  odbędzie się

XVIII Sesja Rady Gminy IX Kadencji

 

 

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji.
  1. Sprawy organizacyjne:
    1. stwierdzenie quorum,  
    2. przyjęcie porządku obrad,
    3. przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  1. Informacja Wójta o pracy między sesjami.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie ustanowienia pomnika przyrody.
  • Wręczenie nagrody zwycięzcy Gminnego Konkursu na Imię Pomnika Przyrody w miejscowości Zieleniec.
  1. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
  2. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2025 r.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia Regulaminu korzystania ze świetlic wiejskich i remiz na terenie Gminy Milanów.
  4. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr XXXVI/270/2018 Rady Gminy Milanów z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie wprowadzenia odstępstwa od zakazu spożywania napojów alkoholowych w miejscach publicznych na terenie Gminy Milanów.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Milanów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 r.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Lokalnego Planu (Deinstytucjonalizacji) Usług Społecznych w Gminie Milanów na lata 2025-2030.
  7. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Milanów za rok szkolny 2024/2025.
  8. Informacja dotycząca analizy oświadczeń majątkowych, składanych przez osoby wymienione w art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.
  9. Wolne wnioski.
  10. Zamknięcie obrad. 

 

Zaprasza się mieszkańców do udziału w obradach sesji.

 

                                                                                          Przewodnicząca Rady Gminy

                                                                                                         Justyna Golonka

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Adres e-Doręczeń: AE:PL-74263-38691-THIAA-23
Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA