Featured

Ogłoszenie o sprzedaży drewna pozyskanego z wycinki drzew z nieruchomości będących własnością lub w zarządzie Gminy Milanów

Wójt Gminy Milanów, zgodnie z § 6 pkt 2, Zarządzenia Nr 162/2025 z dnia 05.05.2025 roku  w sprawie zasad gospodarowania drewnem pozyskanym z wycinki drzew oraz usuwania złomów i wywrotów z nieruchomości będących własnością lub w zarządzie Gminy Milanów oraz zgodnie z § 1 Zarządzenia Nr 163/2025 z dnia 05.05.2025 roku  w sprawie sprzedaży drewna pozyskanego z wycinki drzew z nieruchomości będących własnością lub w zarządzie Gminy Milanów podaje do wiadomości informacje, iż Gmina Milanów posiada do sprzedaży drewno opałowe w ilości: 9,85 m3.

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.png

 

Drewno złożone jest na placu w miejscowości Cichostów, działka ewid. Nr 570/1

Drewno opałowe podlega sprzedaży w całości.

Drewno przeznaczone do sprzedaży  można oglądać na terenie  jego składowania po wcześniejszym uzgodnieniu  telefonicznym pod numerem: 83 356 76 29 lub osobistym w Urzędzie Gminy w Milanowie, pokój nr 15A.

Koszt załadunku, transportu i uprzątnięcia zakupionego drewna z miejsca składowania należy do Nabywcy.

Zainteresowani zakupem drewna proszeni są  o składanie formularza ofertowego i oferty będących załącznikami do ogłoszenia do dnia 26.05.2025 roku w sekretariacie Urzędu Gminy  w Milanowie, ul. Kościelna 11A, pokój nr 12 do godz.1100 w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki drzew”. Liczy się data faktycznego wpływu oferty do Urzędu, a nie data stempla pocztowego lub dowodu nadania.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.05.2025 roku o godz. 1200.

Minimalna cena dla drewna wynosi: 1648,68 zł brutto za całość.

Proponowana cena zakupu drewna nie może być niższa niż cena przedstawiona w ogłoszeniu.

Po wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej potencjalny Nabywca zobowiązany jest uiścić wpłatę w  terminie 14 dni od daty wystawienia faktury, na rachunek bankowy Sprzedawcy zgodnie  z  wystawioną fakturą.

Dowodem uprawniającym do wywozu drewna  z miejsca  składowania będzie  protokół przekazania drewna.

Odbiór drewna w tym dokonanie załadunku i transport  nastąpi po uprzednim uzgodnieniu z zarządcą placu jednak w terminie nie dłuższym niż 14 dni od uregulowania należności wynikającej z faktury.

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Projekt umowy

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1)Administratorem Pani/Pana danych jest Urząd Gminy Milanów reprezentowany przez Wójta Gminy Milanów, ul. Kościelna 11A, 21-210 Milanów, tel. 83 356 70 02, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2)Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres Administratora.

3)Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: zawarcia umowy, jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c oraz b RODO) oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.- Kodeks cywilny.

4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Administratora, ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach bądź innych przepisach prawa, które regulują okresy przechowywania danych.

5)Pani/Pana dane będą przetwarzane w zautomatyzowany sposób, lecz nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

6)Pani/Pana dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7)  W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa:

a)  prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b)  prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c)  prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);

8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

9) Pani/Pana dane mogą zostać przekazane następującym kategoriom odbiorców: 1) podmiotom przetwarzającym – osobom fizycznym lub prawnym, organom publicznym, jednostkom lub innym podmiotom, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora – w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, podmiotom zapewniającym ochronę danych osobowych i bezpieczeństwo IT; 2) podmiotom lub organom którym Administrator jest ustawowo obowiązany przekazywać dane lub uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa; 3) operatorom pocztowym; 4) pracownikom Administratora.

URZĄD GMINY MILANÓW
ul. Kościelna 11A
21-210 Milanów
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 07:30 - 15:30

 

 

 

 

KONTAKT
tel: 83 35-67-002
FAX: 83 35-67-621
Email: gmina@milanow.pl
Skrytka Epuap:/u6mho1w05l/skrytka

Adres e-Doręczeń: AE:PL-74263-38691-THIAA-23
Numery wewnętrzne

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA