- Rozmiar tekstu
- Kontrast
Zawiadomienie o XLV Sesji Rady Gminy Milanów
Z A W I A D O M I E N I E
Dnia 31 października 2023 r.
o godz.900w sali konferencyjnej Urzędu Gminy
w Milanowie, ul. Kościelna 11a, odbędzie się
XLV Sesja Rady Gminy VIII Kadencji
Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie sesji.
- Sprawy organizacyjne:
- stwierdzenie quorum,
- przyjęcie porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta o pracy między sesjami.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy na 2023 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Milanów.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Milanów w zakresie obrębów Milanów, Kolonia Milanów i Mogiłki.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Milanów Etap I.
- Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia jej przebiegu.
- Podjęcie uchwały w sprawie uzgodnienia zabiegów pielęgnacyjnych i konserwacyjnych pomnika przyrody dębu szypułkowego, rosnącego na terenie sołectwa Rudzieniec.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Milanów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2024 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny i Systemu Pieczy zastępczej dla Gminy Milanów na lata 2024-2026.
- Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Wójta Gminy Milanów.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad.
Zaprasza się mieszkańców do udziału w obradach sesji
Przewodniczący Rady Gminy
Jerzy Melnik